Nattitajm.

Jag borde sova vid det här laget. Imon börjar jag jobba kl 06.45, men är jag trött? Nej, inte det minsta. Varför är det alltid så. Värdelösa tider på jobbet känns det som nu. Man slutar 20.15 på kvällen och är då jättetrött, men när man kommer ut och får i sig lite frisk luft så blir man pigg igen endast för att åka hem och tvinga sig själv att sova. Känns great.
Men nu har jag skaffat lite långledigt till mig själv. Torsdag-söndag. Och vet ni? Jag skäms inte ens för det haha. Jag har lite dåligt samvete just för att jag inte har nåt dåligt samvete för att S ska jobba istället för mig. Gör det mig till en dålig människa? Jag förtjänar väl oxå lite ledigt ibland. Jag skulle gärna vilja tro det iaf. Ååååh jag ska shoppa och partajaaaaaa. Det ska bli så kul! Undra om Nella vill följa med mig till Sticky Fingers hehe.. Om det är så skoj som alla säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback