Oh, take me back to the start.

Att åka iväg känns lite som att nollställas igen. Man samlar nya krafter, hinner fundera ett tag över saker som hänt, man får ny energi så att man orkar kämpa när man kommer hem igen. Så är det för mig iaf. Bara vetskapen om att åka iväg känns jättebra.

En vän har fattats mig en månad. Han är hemma nu och det känns skönt att han inte bestämde sig för att stanna. Dock har vi inte hunnit prata så mycket än, men det hinner vi nog med. Det är helt enkelt skönt att han är hemma.

Tills imon har jag fjäskat lite. Ska få sluta tidigare så jag jobbar bara 6.45-14.00 : ) Sen ska jag stressa stressa stressa med cykeln (jag kommer bergis trilla) så att jag hinner med bussen till Gbg. Jag ska hem emellan och hämta alla mina grejer. Det här kan gå hur som helst faktiskt. My och jag tittade på jättefina cyklar idag! Är så sugen på att köpa en ny. Lika sugen som jag var på att köpa en hundvalp förra veckan. Men står cyklarna kvar den 25 så är det ödet. Då ska vi bara ha dom!!

Kommentarer
Postat av: my med flames

står de kvar den 25 provcyklar jag och känns den bra så tvekar jag inte en sekund. mamma sa till och med att det verkade som en bra idé. men kan liksom inte cykla på samma cykel som man köpte när man gick i femman. haha. det är typ elva år sedan eller nåt typ liknande. vi kommer att va coolast i stan. jag tänkte jag att jag skulle kolla på cyklar där ute på solåsen imorgon med på lunchen. de brukar ha rätt coola. fast dyra. men ändå. är det flames på den så är det ju, jag måste ha! dessutom vill man ju cykla mer om man har en fin cykel och det är ju bra.

2008-07-17 @ 22:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback