Lång lång lång weekend.

Det har sannerligen varit en lång helg. Men så roligt! Haha. Jag och Nella hamnade på Sticky Fingers tillslut, efter lite om och men. Det var ett bra ställe. BRA musik och hur kul som helst. Fast det kanske mest berodde på HenrikFrånKristianstad. Jag har aldrig sett någon dansa så bra och vara rolig på samma gång. Han förgyllde min kväll, medans Nella satt fast i armarna som tillhörde en man med fläta. En riktig sötnos. Kvällen slutade med lite affisch-snatting, en cheesburgare och en vinglig färd hem. För mig iaf. Nämnde jag att vi gick på stan innan på dagen? Jag hittade sjukt mycket grejer. Ajabaja på mig.
På lördagen var det upp och hoppa. Nella skulle jobba kl 13 och jag skulle möta upp syrran och hennes sambo och vänner för vi skulle på Aalex släktkalas i en park. Det var jättetrevligt för jag hade faktiskt väntat mig nåt hemskt. Men det var god mat och trevlig stämning! Och många bebisar... Sigge kan ha varit den coolaste bebisen jag träffat. Lördagskvällen var lugn med pizza och cola. Cola var sjukt efterlängtat, med tanke på att jag tjatat om det hela dagen haha.
Idag har vi varit på Rumpan Bar och ätit lunch. Jag åt en asgod hamburgetallrik som var alldeles för stor för mig så Aalex åt upp halva. Men den sista aiolin behöll jag för mig själv! Såklart. Nu är jag hemma igen och tar det lite lugnt. Ska väl försöka packa upp lite kanske. Och hänga in mina nya fina kläder i garderoben :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback