Sjuk och eländig.

Allt började igår. På jobbet hade vi en jäkla massa kunder, fast det var ju kul för då gick tiden mycket snabbare, men jag hade en envis hosta som inte gav upp. En hosta sådär torr och äcklig som bara irriterar. När jag kom hem tänkte jag kolla på Pulp Fiction för jag har aldrig sett den, så hela dagen har jag gått och peppat för detta. När jag kommer hem inser jag att jag faktiskt inte alls har Tv400. Jag har bra koll på vart mina kanaler ligger men jag har ingen aning om vilka kanaler jag har. Bra jobbat. Men My fixar biffen och spelar in den åt mig! Så jag somnar lite lätt i soffan med snuvig näsa och äcklig hosta. Vaknar på natten och fryser som en dåre, har ont i halsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen och ett huvud tungt som bly. Och det är ungefär så jag har mått idag, på min lediga dag. Tack. Pappa var här med halstabletter och nässpray innan idag och min granne tyckte synd om mig så lite medlidande har jag fått ändå haha.

Men med all tid jag har haft över idag så har jag hunnit städa. Det blev riktigt tjusigt. Eller ja, man ser ju vart man går iaf. Det är ju framsteg som heter duga. Nu måste jag bara komma på nåt smart att "piffa" upp mina fönster med. Så fort det kommer nån familjemedlem på besök så klagar de på mina fönster. Jag vet att dom är sjukt tråkiga men jag har ingen aning om vad jag ska ha i dom! Blommor bara dör i närheten av mig.. Men snart får jag nya gardiner. Mamma har jobbat på dom i typ 4månader snart. Men snart så, det är inte länge kvar nu säger hon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja fast din är typ större och fastare. min är inte så tjockt gummi så den är lite sladdrig. men jag menar för tjugo spänn, vad begär man?! haha. fast jag gillar nog den orange bäst tror jag.

2008-06-25 @ 23:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback