Snart är det dags för årets höjdpunkt!

Jag är så dålig på att uppdatera här men det känns som att jag inte hunnit det de senaste veckorna. Jag har jobbat, jobbat, jobbat, varit på Lager 157, jobbat, shoppat... Ja ni förstår ju att jag har haft fullt upp :) Sen blir det inte bättre av att min dator inte fungerar. Jag skulle kanske få hjälp med det den här veckan, men det verkar som att det inte hinns med. Men ja, det kan ju vänta. Ska ju ändå till Hultsfred på tisdag. Nu är det äntligen här! Det ska bli så skönt. Vi har fräschat upp husvagnen och köpt lite nya kitschiga grejer till den! Hur tjusigt som helst faktiskt.

Kommentarer
Postat av: my den självutnämnde chauffören

jag med. men jag tror att beatrice saknar dem mest hihi. vi borde egentligen segla eller åka till östkusten och festa med dem i sommar. kan bli hur skoj som helst med omoralisk schlagerfestival och allt!

2008-06-16 @ 00:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback