Bokmal..

Jo. Jag och böcker. Det är ju inte så att när jag är sugen på en bok går och köper en. Utan jag går och köper FEM på en och samma dag. Japp. Sån är jag. Sen kan det gå ett halvår och då hittar jag typ lika många böcker på en och samma dag igen. Men eftersom jag reser imorgon så tycker jag att det var ok ändå. Nu lär jag ju inte bli uttråkad på flyget iaf haha. Min egentliga uppgift var att gå till Akademibokhandeln och köpa Bara Tzatsiki till en av kidsen vi ska till. Jag lyckades få den inslagen med!
Nu ska jag packa ner alla mina grejer. Jag lovar, jag kommer inte använda hälften ens. Men visst känns det ändå bra att ha med sig sina favoritkläder. Det dumma är att jag har så himla många favoritplagg. Jag fick ett schampo och nåt slags serum(?) som ska skydda håret mot solen. Det är ju bra. För nu när mitt hår är någorlunda friskt så vill jag faktiskt inte ha en risbuske bara för att man ska utomlands!
Det fina halsbandet jag köpte från Asos har kommit. Och det läppglanset jag beställde samtidigt är hur bra som helst! Mamma är rädd för att jag förköper mig snart. Haha. Jag börjar fan fundera på att spärra mitt eget konto..
   

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha näää. det var en kille. bukowski är ingen bitterfitta haha.

2008-03-06 @ 00:26:01
Postat av: Nikki

Spelet är huuuuur bra som helst(:

2008-03-08 @ 15:03:31
Postat av: Nikki

Spelet är huuuuur bra som helst(:

2008-03-08 @ 15:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback