Jag hatar att jag älskar dig. Och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig.

Jag går och klagar på att alla andra är så jävla bittra hela tiden men den största jävla bitterfittan är jag själv. Det känns bara fel och dumt att träffa dig för jag vet inte vad jag ska säga eller vart jag ska ta vägen. Och det förstör så mycket för mig. I mig. Det gör så ont ända in i det lilla mörka hjärta jag har kvar. Jag är inte arg på nån, jag är arg på mig själv för att jag aldrig kan släppa taget. Aldrig kan gå vidare eller vara öppen för nya förslag. För när jag väl är det så går det bara åt helvete ändå. Jag är bara trött på allt. På alla! Särskillt ikväll och särskillt just nu.



Kommentarer
Postat av: Anonym

du är född sån sa jag ju :P
nu ska jag iaf åka o jobba. ringer dig sen. puss din bitterfitta ;)

2008-03-02 @ 09:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback