Påskmys för två.

         
Behöver jag säga mer än att Kustbevakarna&SSRS och Blå Nunnan var med oss? Mmmm, yumiie, gott gott!



Så idag är det Långfredag, vilket betyder att jag är ledig! Men jag vaknade inte senare än 06.45 ändå. Jag vaknade alltså innan Mys väckarklocka!! Det är nåt med den här lägenheten som gör att jag inte kan sova. Usch. Men jag har ju fått ärva den fina förmågan att somna om så vid 10 ringde syrran och väckte mig och drog med mig på ett aerobicpass som börjar kl 13. Ikväll blir det middag i Tovrida och senare ikväll kanske det blir lite öl. Men får se. Ska trots allt jobba hela helgen!

Kommentarer
Postat av: qualitätswein.

haha det finns ju chans att jag får ragg på de här bilderna. NOT! haha fan va ful jag va då. men men. tungt att gå upp i morse. mm tack. haha. men det va mysigt ändå :D

2008-03-22 @ 00:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback