DSM.

Idag har jag lagt mat två ggr!! Vem hade kunnat tro det. Jag började med att kämpa mig igenom en lasagne, och det gick jättebra tills jag tappade min mobil i köttfärssåsen. Oj då. Men jag lyckades rädda den men allt hände liksom samtidigt och såsen blev för tjock. Lite konstigt blev det allt och så lyckades jag bränna den i ugnen sen.

Nu ikväll fick jag besök av min äldsta syster. Hennes sambo är i Sthlm och bygger hus så hon vågar inte sova hemma själv, så nu ligger hon här på min soffa och sussar som ett litet barn. Gullit. Vi har hunnit vara ute på en promenad (jag höll på att dö medans hon inte ens var andfådd), och så har vi ätit varma tortillas och nu tittar jag då på Dirty Sexy Money.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback