081119

Vad skoj med en scanner. Mamma har köpt en och vi har faktiskt aldrig haft någon innan. Helt fantastiskt. Därför tänker jag bjuda på tre bilder jag gillar. På mig själv såklart. Haha.


Ett kort på mig när jag är pytteliten. Eller ja några år är jag ju. Men redan då Cola-fanatiker! Haha, snacka om att starta i tidig ålder. " Öh, morsan, dra mig på pulkan o släng hit en Cola"  Man ska visa att man bestämmer ;)


Konstigt nog så finns det väldigt många kort på mig när jag sover. I alla möjliga ställningar och på olika platser. Men såhär vet jag att jag sov ofta. Kan bara inte fatta varför, men det var väl skönt på nåt sätt. Ser ni "spelet" jämte mig? Det var askul! Det var nåt ordspel om jag inte minns fel. Tänk dagens kids som har värsta avancerade grejerna. Det var bättre förr, när man förstod sig på sakerna.



Det här kortet gillar jag. Jag och Grållan i full fart. Sen att vi typ kom nästan sist gör ju ingenting haha. Det var ett roligt fälttävlansläger vi var på och eftersom min häst hatade att hoppa så fick jag låna Grållan av kusinerna. Trillade av sisådär 8 gånger på en vecka men shit, vad roligt det var!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag kan höra dig gapa ey morsan släng hit en cola för fan :P

2008-11-20 @ 02:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback