Du tar ju bara små små steg.

Sen jag hörde den här låten på P3 för nån vecka sen så har jag lyssnat på den på Youtube nästan varje dag. Det är precis sån här musik jag gillar! Svenskt, nytt och fräscht. Ingen jävla kommersiell skit. Haha nä nu tog jag i. Man måste ge den en chans. Den är super. Myris lyckas ju även göra om den så att den går att lyssna på som mp3, så att man slipper sitta med Youtube uppe. Hon är ju för bra alltså. Så kom ihåg Mitt Piano - Små små steg. Du vet vart du fick tipset först ;)

För ibland känns det ju som att livet bara tar små små pyttesteg. Just nu iaf. Men det känns lite ljusare nu och det är skönt! Nu väntar bara mammas grej. Vet ju inte när det blir riktigt än. Hoppas snart.

Snälla snälla My, låt mig få följa med och träffa Piraten igen haha. För det gick ju så sjukt bra sist...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback