Jag är så dålig..

Jag äter så mycket gott. Så mycket onödigt gott! Godis, chips, cola, kakor... Min stackars mage är alldeles uppblåst men ändå kan jag inte sluta äta. Vad är det för fel då? Och nu skickade mamma med mig allt som blev över från ikväll med mig hem. Det var liksom ganska mycket godis vi köpte innan på Coop, jag och syrrorna. För när man är hungrig kan man ju plocka på sig en hel del haha. När mamma såg påsen så sa hon bara oooooj då. Då vet man att man köpt för mycket!
Nej, nu ska jag gå och lägga mig. Imon kommer Mr Lilja kl 11 då jag ska klippa honom. Eller idag blir det ju. Det är ju förvisso trevligt men jag hade önskat mig en dag i sängen. Tänk och bara kunna ligga och dra sig en hel dag. Vad skönt! Kanske får bli på söndag. Fast då är det ju Fars dag, så det går inte. Shit, jobbigt att vara ledig alltså ;)

Kommentarer
Postat av: malin

du, det är MÄNSKLIGT :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback