Jokes and laughs and teardrops to.

Härligt med lite helg alltså. Dock har ju den här helgen inte varit så liten. Jag kan försöka berätta lite, i förkortad version, såklart.

Fredag: Jag åkte ner till Nella i Gbg. Lat som jag är tog jag bilen. Hade inga vinterdäck så det tog lite mer än 2 timmar att åka ner. Sjukt kul att ligga bakom lastbilar hela vägen utan att kunna köra om. När jag väl är framme så går vi på stan. Nella "tvingar" mig att köpa en jeansklänning. Jag tyckte hemskt mycket om den men den kostade 600:- så jag bestämde mig för att lämna tillbaka den och köpa en vinterjacka för 850:- istället. Haha, grymt bra val. Jackan var på rea och vad sjutton den var så fin! Och skön har jag lärt mig i efterhand! Jag köpte även skjortklänningen på Monki som jag tittat på ett tag. Sen åkte vi hem för att byta om litegranna och sedan sticka till Masthugget(?) för att gå på en kvarterspub med Nellas jobbarkompis. Vi skulle egentligen hem tidigt för Nella jobbade dagen efter men vi hade så himla trevligt där och det blev mer och mer att dricka så tillslut bestämde vi oss för att dra till Sticky. Ja... Det var väl kanske inte ett så klokt beslut för där var det oxå jättetrevligt! Typiskt alltså. Efter nån timme så gick jag på toa, kände ensamheten komma krypande, började tänka dumma tankar, flydde upp till Nella med sällskap igen och fick ett jävla bryt. Började gråta floder haha. Utan egentlig anledning. Torkade bort tårarna, försökte le litegranna och råkade titta åt vänster och där satt Han. Mm yummy. Och ja. Resten är väl som man säger historia. Men det var inga mer tårar den kvällen iaf :P Kan ju tillägga att vi kom hem vid halv fem snåret och Nella skulle upp vid 07.30, bra jobbat. 

Lördag: När den här dagen började har jag inte riktigt koll på. Nella sa till mig vid halv åtta att hon skulle gå men det minns jag knappt. Vaknade av att hon ringde vid 11 och sa att jag skulle pallra mig in till stan. Ska bara lägga mig lite i sängen först tänkte jag (sov på en madrass i köket) men när jag lagt på luren så hör jag bara att nån snarkar som en jävla björn ute i sängen. Så det sket ju sig. Jag blev lite rädd först men sen kikade jag ut och insåg att det var Fred Flinta som sov där så det var ju ok. Väckte honom efter en stund när jag gjort mig iordning och skulle gå så att han kunde gå oxå. Han tittar på mig och säger: Var e vi? Bra fråga! Så ska jag börja förklara vart han ska i en stad som jag inte ens kan. Haha. Väl inne i stan så försöker vi trycka ner lite pasta i magen, vilket gick sådär. Vi plockade även upp Carolina. Vi insåg att vi har inte umgåtts alla tre på samma gång sen vi tog studenten. Galet! Dagen gick och vi städade, pratade om konstiga piercingar och gjorde oss iordning för kvällen. Vid sju kom folket och vilken otroligt shjysst kväll det blev! Alla Nellas kompisar var så himla snälla och goa. Såklart, blev det att vi gick till Sticky sen. Surprice liksom. Och här blir det lite suddigt för min del. Men jag och Carolina kom hem tryggt vid 5 snåret. Vi tappade bort Nella på vägen och fick tillbaka henne idag på eftermiddagen haha. Då kom hon hem med pizza till oss. Och det här var inte vilken pizza som helst, utan på denna var det strimlad falukorv?!! istället för skinka. Vad tänker man med då? Det fick ju gå ändå.

Och det är väl ungefär så min helg har sett ut. Galet kul har det varit iaf. Vilken bra förkortad version det här blev, not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback