Konstiga drömmar!

På tisdagar på svt1 (tror jag) går det en dokumtärserie som heter De kallar oss artister. Jag har aldrig hunnit se det men jag tror att det är bra. Iaf så såg jag deras reklam igår om att på tisdag så är det Marit Bergmans tur. Och vad drömmer jag om inatt? Jo att Marit ska sitta och spela gitarr i ett vardagsrum (precis som på reklamen) men att det var jag som skulle köra med henne. Ok, jag har aldrig tagit en ton i hela mitt liv som har varit seriös. Men i drömmen var jag ganska bra. En stund in i spelningen skulle vi sjunga Eyes were blue. Och varken jag eller Marit kom på hur den gick! Så vi googlade efter texten men kunde inte hitta den och då blev Marit så ledsen när ingen kunde texten på hennes sång så hon fick såna där tårar som hon har i videon No party. Haha, ja det var helt sjukt.

Sen drömde jag även att Amanda i min gamla klass hittade en mojäng i min lägenhet som såg ut som ett dasslock, men i själva verket var det en VHSspelare som typ fungerade som ett Usb. Man kopplade bara in den i tvn och så kunde man titta på film sen. Fast bara VHS. Undra om det har nåt med att göra att jag & My satt och pratade om Kent dokumentären för några dagar sen och jag sa att jag har den inspelad på band haha. Ibland är man ju glad över att man vaknar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback