Myspys..

Idag var det mys på jobbet. Eller ja, till och från iaf. Bella skulle på lunchdejt med Kian (och Danne, men det sa hon inte haha) så jag hakade på. Vi hämtade mat på Dragon som öppnade idag utanför oss. Gott! Så i lunchrummet käkade vi, lyssnade på Kians jollrande och mös i sofforna efteråt. Så skulle jag kunna ha det varje dag.. Emil var och hälsade på oss oxå. Hans parfym doftade i korridoren i typ en timme efter att han gått! Inte för att det är något dålig men hur mycket parfym har man på sig då? Eller känner man det inte själv? Jag vet faktiskt inte. Min parfym håller iaf för en utekväll och en natt i ensamhet haha. Det testet fick jag gjort när jag vaknade med armen i ansiktet efter en utekväll en gång. Fint det. Då är det kvalitet.

Jag fick en vinflaska på jobbet idag! Det var Mattias och hans sambo som tyckte jag skulle ha det efter att ha klippt deras dotter i fredags. Undra vad jag får nästa gång. Tänk om det fungerar som en uppgraderingsstege. Njaa kanske inte. Men det är andra gången jag får en vinflaska för att jag klipper någon. Nog för att jag tycker att det är gott, men syns det så väl på mig?! Hoppas inte..

Nu ska jag laga lasagne. Inte världens mest komplicerade grej men jag tycker det är så tråkigt att laga mat! Men efter det lasset på Ica Maxi i lördags så är det nog bäst att jag ställer mig och lagar en himlans massa mat för att inte slänga pengarna i sjön (läs papperskorgen). För det är jag annars ganska bra på nämligen. Skärpning nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback