Skumt.

Jag drömmer så konstiga saker! Inatt drömde jag om att vi var på nåt slags Hultsfred blandat med scoutläger. Det var nån fest på kvällen och då sjunger Jocke Berg skitfull, kan inte sin egen text osv. O var även med i drömmen och jag gömde mig så mycket jag kunde. Haha jag fattar det inte. När jag vaknat ur den drömmen och somnat om i en annan så drömde jag om BadkarsPiraten. Det var en speciell dröm! My läste deras blogg sen och jag hade fått mycket bra kritik. Vi bodde dessutom i Tokyo.

Vad betyder alla drömmar och varför drömmer man så konstigt?! Eller är det bara jag som gör det. Jag kommer allt som oftast ihåg mina drömmar och jag vet inte om det alltid är en bra grej. Men har man såna här drömmar så vaknar man glad iaf och det är ju en bra sak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback