081025

Idag verkar det bli en låång dag. Började med Hellacopters i torsdagskväll, vilket var sjukt bra! En otroligt bra avslutning kan jag tycka. Igår jobbade jag 9.30-18.30 så hann inte vila nånting på dagen och på kvällen fick jag rusa till systemet och sen åka hem och byta om för att gå till Erik. Och där, spelade jag Guitar Hero för första gången! Ok, allra första gången räknar jag inte för det var på Hultsfred när jag var full och hade solen i ögonen.. Men det var verkligen kul! Jag vill oxå ha det :) Men just nu väljer jag mellan att köpa en byrå eller ett Playstation2 med Guitar Hero. Det blir nog en byrå ändå.. Behöver ju faktiskt lite mer förvaring!
Ikväll blir det bowling. Haha, det var så längesen jag bowlade! Men det är kul när folk tar lite initiativ till att göra nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback