I'm a brownie.

Igår smällde det! Pang bom och lite krasch. Jag blev brunhårig, näst intill svart. Beror lite på vilket ljus man kollar i haha. Men jag är jättenöjd! Det här var inte en dag för tidigt. Har varit blond i typ 3 år. Då är det väl ok att förnya sig..!

Ikväll blir en väldigt lugn kväll. Så skönt, om jag ska vara ärlig. Hade inte alls lust att gå på 25års fest med min respektive som inte ens finns. Ibland är det bara bäst att stanna hemma. Äta lite tacos (idag igen), kolla på tv  och mysa med tända ljus. Och coca cola såklart! Jag ska nog titta på Syskonen Baudelaires olycksaliga liv sen. Den går inte att titta på för många gånger. Dock har min kusin min film så jag har gjort en fuling och laddat ner den. Fy mig. Men när jag ändå är lite olydig så ska jag ladda ner Sweeney Todd och titta på oxå. Igen. Jag längtar tills Tim Burtons version av Alice i underlandet kommer 2010. Visst det är en bit kvar men den som väntar på nåt gott...


Före och efter.
Det blev ok va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback