Jobbig helg alltså.

Turen till Gbg blev riktigt lyckad, trots att vi inte fick färga håret. Som alltid gör vi det bästa av varje situation vi hamnar i och hade skitkul! Vi fick en lagom dos av stadens shopping, hade det inte regnat så tror jag vi hade fått en överdos. Tur alltså. På kvällen åt vi pizza från Ferrari, kollade på Idol, blev uppraggade av 17åringar haha.
- Hur gammal är du?
- Jag är 21..
- Jag är 17! Ska vi strula?
Jag vill oxå vara 17 igen.. Sötnosar. Vi tog bussen in till city och begav oss till Sticky. My fick en runda politik och var på gränsen att ge upp så vi tog en taxi till Park Lane istället. Egentligen var det kanske 5min gång men vem fan orkar gå det i högklackade skor och regn? Inte vi iaf. I kön på Park var jag nära på att ge upp. Mitt tålamod var uppe på 95 av 100 pga alla jobbiga utbytesstudenter! Men. Och jag säger men, mitt humör byttes snabbt när jag såg en pirat. Sen gick kvällen utför haha. Dansande brudar på baren, nån skitdålig (känd?!) dj och taffsande lite här och var. Dessa härliga män.
Lördagen var lite utav pain in the ass. Aalex brakade in vid 10 och vid 10.30 kom resten av familjen. Jag & My var vid denna tidpunkt halvt döda. Men vi tog oss i kragen och hjälpte till att packa och städa. Så nu bor syrran här hemma igen!
Idag har jag tillbringat min dag i badkaret, i baggarp och i soffan. Jag har letat efter glansiga leggings sen jag fick låna Mys på Backyard Babies i somras. I love them. Jag har dock inte hittat några i nån affär så nu kunde jag bara inte låta bli att klicka hem ett par. Det blev visst lite annat oxå... Ojdå. Jag tror dock att detta är bra köp som jag kommer att använda mycket, så det får vara värt sina pengar.
Allt kommer från Forever21

Kommentarer
Postat av: my mit ein fox

nice watch du har klickat hem buddy. kosta den expensive? i loooove nitar. de andra grejer var ju iofs också fina speciellt burton tröjan. och leopardmönstrade grejer och lackkläder har ju aldrig någon tackat nej till. det vet vi ju.

2008-10-12 @ 22:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback