Måndagsbarn.

Jag har känt mig som ett barn hela dagen. Det är måndag, jag är sjuk, känner mig vek och vill hem till mamma, varav rubriken Måndagsbarn. Sen är ju Veronika Maggio bra oxå så det gör ju inget. Vad har jag gjort på min sjukdag då? Nästan ingenting faktiskt. Kollat på en film, ätit mat och suttit vid datorn. That's about it. Har även pratat i telefon, vilket är jättebra när man har halsont haha.

Min alldeles supergoda sallad som jag gjorde idag, då jag inte var sugen på nåt annat än fetaost och kräftstjärtar så fick det vara med i blandningen haha.



Förresten! Mamma sa att min väska har kommit hem. Jag ska åka hem och hämta den på onsdag!

 
roligaprylar.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi kommer va de ballaste ever med våra väskor. it's ment to be! som jag sa häromdagen; vad skulle du egentligen göra utan mig?! hahahaha. se till att bli frisk tills på fredag thank you!

2008-10-06 @ 22:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback