One missed phonecall.

Innan idag fick jag ett ganska konstigt/roligt samtal. Eller ja.. Jag städade och kunde inte svara i telefonen när det ringde. När jag tittade på displayen så var det ett okänt nummer från en annan stad. Jag var ju tvungen att ringa tillbaka, jag blir ju så sjukt nyfiken! Och eftersom jag är skitdålig på riktnummer så tänkte jag att det kanske var Nella som ringt från salongen men... Såhär var det:
- Hallååå...?
- Hej det är Kattis.
-
Hallå!?
- Eeh, hej. Det är Kattis, vem är det?
-
Är det Katrine Karlsson?
- Ja... Vem är det jag pratar med?
- Jo jag letar efter en Katrine Karlsson men du låter så ung.
- Ok?! Kan jag hjälpa dig med något....
- Jaa, det är såhär va, att jag ringer från Karlstad och jag kollade på Eniro efter en Katrine Karlsson som jag dansade med i helgen, men du låter alldeles för ung så jag tror inte det är du..
- Haha neee det är verkligen inte jag. Men lycka till med ditt letande!
-
Tack ska du ha! Ha en jättebra kväll.
- Tack detsamma. Hej dååå.

Han var kanske 50+ nånting och jag tyckte ändå att det var ganska gulligt. Undra om han vågade ringa nån mer Katrine sen haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback