Tråkiga landet lagom..

Ingen har väl missat Idolhysterin nu antar jag. Jag älskar ju Idol. Men nu ska jag hålla med My. Varför, och jag menar varför, låter de tittarna bestämma såhär tidigt i programmet? Igår åkte Linda P ut, den enda av tjejerna som jag verkligen gillade och som var cool på sitt eget sätt! Idag var Robin E nära på att åka ut. Tur att det inte blev så. Men istället åkte Elias ut som förtjänar att vara där mer än Jesper.. Jag tycker Jesper är en Danny-look-alike. Can't help it..

Idag har jag varit i Baggis. Det var Alex och Vincents tur att bli friserade. Jag fick en stor bamsekram när jag kom och sen visade Alex upp alla sina leksaker som han fick när han fyllde år. Vincent var så himla söt haha. "Busa med mig. Busa bara med mig!" Sen skulle han vara först att klippa sig. Det var kul i ungefär 2minuter.. Efter det ville han inte sitta still mer. Men vad kan man begära av en 2åring :) Alex var riktigt duktig. Han höll väl ut i typ 10min iaf. Jag sa att när han räknat en minut så skulle jag vara färdig. Han kom till 24 + att han hoppade över några siffror på vägen haha..

Efter lite cyklande, och Hv mot Frölunda i springa-upp-för-backen-tävling (jag var Frölunda, gissa vem som förlorade.....) så åkte jag hem till mor & far. Mamma och jag fikade och pratade lite och nu är det bestämt att vi åker till Linköping den 13 oktober. Det är ju bara början men det känns bra att det blir gjort nu. Få det gjort liksom.

Hello Saferides nya skiva passade alldeles utmärkt ikväll. Godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback