En tråkig lista för en tråkig dag.

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Ja såklart. Det vore väl konstigt annars?
Titta på dig själv i spegeln:
Mm.. Tyvärr.
Gnälla: Ja. Jämt och ständigt.
Skrika: Nja. Inte lika mycket nu som förr.
Sova: Sådär nuförtiden.
Ha ångest: Vet inte om jag vill kalla det ångest.
Skada dig själv med flit: Nej.
Ta mediciner du inte borde ta: Nej.
Vilja dö: Nej.
Drömma mardrömmar:
Ja, det händer.
Drömma sexdrömmar: Ja, det händer.
Ta droger: Nej.
Försöka vara annorlunda: Nej.
Klä dig i svart: Har väl nästan alltid något som är svart på mig.
Gå till kyrkan: Nej, kanske på julafton.
Gå i skolan: Nej. Studenten -07
Röka: Ja.
Ha sex: Man kunde ju hoppats på det.
Ljuga: Ibland. Vita lögner är ok enligt mamma.
Hata folk: Ogillar skarpt.
Lita på folk: Tills dom bevisar motsatsen.

VEM:
Saknar du:
En vän.
Vill du döda: Ingen.
Rörde dig sist:
Rörde som i RÖRDE? Minns inte. Annars var det nog E.
Vill du slå: Oj. Alldeles för många.
Kysste dig sist: En kille i Gbg tror jag
Vill du kittla: Ingen. För skulle jag göra det just nu så tror jag det hade övergått i bråk..
Kramade du sist: E.
Vill du prata med: Mamma.
Skrek du på sist: Calla
Vill du vara som: Robyn.
Sårade dig sist: E.
Vill du bli galet full med: MY!!
Gjorde dig riktigt glad senast: My och E gjorde min måndagkväll till en toppenkväll.
Fick du sms från senast: My
Ringde dig senast: Syster Josefine
Är vackrast på jorden: Vet inte riktigt...

HAR DU:
För många vänner:
Nej. Lagom är bäst.
Förföljelsemani: Nej.
Tvångstankar: Nej.
Någon annan psykisk sjukdom: Inte nu längre
Någon fysisk sjukdom: Förkyld?
Någon skada: Nej.
Färgat håret: Både en och två ggr...
Brutit några ben: Nej.
Några piercings: Öron.
Egen dator: 1 styck.
Bra självförtroende: Tror inte det.
Kysst någon: Ja.
Haft sex: Ja.
Köpt kondomer: Nej
Tagit nakenbilder: Nej.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej.
Bjudit ut någon: Nej.
Varit kär: Ja.
Dumpat någon: Ja.
Stulit någonting: Nej.
Lämnat landet: Bara för semester
Tuttat eld på nått: Nej.
Gjort något olagligt: Säkerligen.
 

HUR:
Går du:
Med fötterna lite utåt och oftast inte rakt.
Svarar du i telefonen: Hej, det är Katrine. / Hallå.
Fördriver du tiden: Sitter vid datorn och lyssnar på musik.
Mycket pengar har du: Ganska mycket för att vara mitt i månaden.
Tjänar du pengar: Jobbar.
Ofta diskar du: Väntar tills det är absolut nödvändigt.
Ofta städar du: Samma som ovan.
Många stör du dig på: Alldeles för många förmodligen
Ofta träffar du din familj: Minst 1 eller 2 gånger i veckan.

TROR DU:

Att du kommer bli något: En bitter kärring.
På gud: Känslig fråga, men jag tror jag säger nej.
På rymdvarelser: Nej.
Att folk tycker om dig: Vissa kanske gör det, om jag har tur.
På ett liv efter detta: Både ja och nej. Ibland..
Att fiskar kan tänka: Ja.
Att du kommer leva länge:
Hoppas det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vackrast på jorden var väl enkel?! MY!!! haha bara för det ska jag sno listan och skriva in någon ful på vackrast i världen :P

2008-10-16 @ 00:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback