Crazy weekend.

Helgen började med en heldags shopping med My i fredags. Kvällen avslutades med The Embassy, massa fylla, hamburgare och Winnerbäck i mina öron.
På lördag morgon fick jag tvinga mig själv upp i duschen för vi skulle åka till Olofsbäck, numera även kallat Olofshäck haha. Så där var vi och grejade hela dagen. Mamma & jag plastade fönster och jag var och klättrade på ställen som man inte borde gjort. Pappa röjde för fullt med sågen och blev vansinnig så fort tråden hoppade ut. På kvällen åkte vi på rundtur i Falkenberg city och åt "middag" på Torggrillen. Sveriges bästa mos! Idag sov jag länge medans de två andra jobbade på. Sen tog vi en tur till Gekås och shoppade loss lite till. Hittade en ganska fin vinterjacka faktiskt. Det är billigt, men undra hur länge den håller?! Jaa ja, det lär visa sig. Nu kollar jag på Coyote(?!) Ugly så nu orkar jag inte blogga mer. Har massa bilder från helgen med, men dom får ni se en annan dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback