Ett urval från helgen

Helgen började alltså med uppladdning för The Embassy. My & jag jämförde naglar och hår. Vems naglar är äkta, och vems hår är egentligen ljusast?! Emelie gjorde halvtummen upp för sin morfar Åke, My träffade på en gammal vän och jag somnade skönt hemma i min säng senare på natten med Lasse i öronen :)

      
Dagen efter åkte halva lyckliga familjen på en tur till Falkenberg och Olofshäck. På vägen dit stannade vi och tittade på grisar, både jag och pappa tycker att de är otroligt konstiga djur.. Mamma och jag kämpade på med att plasta in fönster på ladugården och hade superskoj under tiden. Det roligaste i hela huset var att köksluckan inte kunde öppnas helt för att lampan var i vägen och att lampan i vardagsrummet hängde ungefär lika lågt som mina ögon denna härliga bakislördag!

          

Mina inköp från helgen orkar jag verkligen inte lägga upp några bilder på för nu ska jag gå och lägga mig. Jag är en ansvarsfull kvinna som ska vara på jobbet senast 06.30 för att hinna räkna ut tre kassor fastän jag egentligen börjar jobba 06.45.. Känn på den du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback