Hockeyhora.

Jag skulle nog kunna säga att jag är det. Inte för att jag har sex med hockeyspelare, utan för att jag tittar på Hv, endast när det går bra för dom. Om det går dåligt så skiter jag i det, men när det går bra så hejar jag som aldrig förr och kan t.o.m bli glad när dom vinner! Så på det sättet kan jag nog kallas för hockeyhora. Eller så har jag helt fel :S Men idag vann dom iaf, med 6-2 tror jag det blev tillslut. Kanonkul. Full fart!

De senaste dagarna har gått i rasande fart. Typ. Neeej det har dom faktiskt inte alls. I lördags var jag så bakis att jag knappt kunde röra mig utan att må illa. C & E tvingade ut mig på stan på jag kunde få i mig lite mat haha. På kvällen somnade jag som en stock kan man säga. Söndagen däremot bara flög iväg. Jag vaknade ganska sent, va en sväng på jobbet, klippte Emma, lagade mat, klippte Boe och färgade/klippte Faster G. Efter det var det nytt avsnitt av Miami Ink och sen Hål i väggen. Män och kvinnor i silvertrikåer som ska passa in i hål? Kan det bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback