Pappa försöker ha ihjäl oss :S

Inatt har jag sovit hemma i Baggarp. Pappa har stängt av värmen! Han försöker på riktigt att ha ihjäl min stackars mamma. Nej, såklart inte. Men alla är ju inte riktigt lika varma som han haha.
Det var ungefär en timme sen jag gick upp, tvätten står på för fullt och mor&far har åkt iväg för att gå på begravning. Pappa tyckte jag skulle följa med för att det är "lärorikt" men jag tackade vänligt men bestämt nej. Jag tänker dra ut min första begravningsvistelse ut i det längsta. Istället sitter jag vid mammas nya dator som hon är grymt försiktig med. Det är knappt så att man vågar röra tangentbordet :)

Vad ska man göra idag då? Jag var ledig igår och är ledig idag. Vad har jag gjort, jo bränt pengar på A6 på saker som inte ens är till mig och bara legat i soffan typ. I helgen blir det till att jobba och gå på Ladies night. Det kan nog bli riktigt kul! Martin Stenmark tackar man ju inte nej till haha. Jag missar ju släktkalaset då Jossan och LillAlex ska firas så jag får fira Jossan på lördagkväll. Men ett lugnt firande för min del iaf! Jag tror jag har åkt på att bli chaufför. Lika bra det med tanke på jobbet dagen efter. Det har ju inte gått så bra för mig de sista gångerna jag har druckit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback