080910

So, what's up?
Jag är urdålig på att blogga just nu. Men sånt är livet. Jag kollar just nu på Pinks nya video och önskar att jag var mer som henne! Hon verkar så cool och självständig. Är det faktiskt Carey Hart i videon? Hon är ball helt enkelt.
Så vad har hänt de senaste veckorna?

Vi var ju på Backyard Babies och Takida i Hvaparken. Underbart, som vanligt. Både med Backyard och Hvaparken. Nella kom till oss och hälsade på. Vi missade såklart bussen vi skulle åkt med så vi kom en låt försent men det var ok. Dom spelade inte varken Abandon eller Roads, men de avslutade med Saved by the bell så allt var tiptop. Sen blev det lite bärs i baren och sedan Takida. Jag råkade skutta längst fram med Kjell och jag har blåmärken kvar på min fot fortfarande. Jag vet inte hur många gånger jag kan säga det här men; jag hatar brudar! Efteråt tog vi bussen hem till mig och det var väl egentligen det bästa på hela kvällen.  Dagen efter var bakislördag. Min syster skulle på bröllop så hon dök in i lägenheten glad som aldrig förr och ville ha en frisyr. Efter det åkte Nella hem och jag hämtade hem min lilla bil som var på villovägar.

Helgen efter det tog jag supervolvon och körde till Bella i Norrköping. Kom dit och kände hela stallgrejen och kände att jag saknade det lite. En av hästarna där var så lik min Tösen så det blev lite nostalgiskt i några sekunder. Det var ju inte vilken häst som helst heller haha. Det skulle vara så typiskt mig att paja nånting bara för att jag var just där haha.
På kvällen gick vi ut och det var riktigt roligt! Vi dansade och skrattade. Framförallt skrattade vi åt konstiga killar och fallande tjejer! Sen efter det blev det lite värre. Vaktidioterna hade tappat bort min favoritjacka och trodde inte på mig när jag sa att jag inte hade varit där dagen innan (för min bricka var tydligen från då). Så jag fick vänta till sist och var lagom glad för det. Sen gick vi till Max och åt. Träffade en man på vägen som var väldigt duktig på att flytta på träd och plocka grus haha.. Ibland undrar man ju vart folk kommer ifrån. Dagen efter var helt ok. Jag trodde jag skulle vakna av en allergichock, men inte! Så jag gick in och väckte Bella vid 12 och sen åkte vi till stan för lite shopping och mat. Hittade chinosen på Monki som jag letat efter hela sommarn så det gjorde mig superglad! Och sen for jag hemåt igen för att avsluta kvällen i min soffa. Skönt..

Efter det så har det inte hänt så mycket mer spännande. Va ju på Club Caj då men det var ju sådär. Nu har jag legat hemma sjuk i tre dagar och jag är så uttråkad. Men nu är jag mycket bättre, det är mest huvudvärken som sitter kvar nu. Så imon är jag ledig och på fredag ska jag jobba 6.45-16.30 och på kvällen ska vi på Sliver. Hoppas jag är pigg nog att gå! Ikväll är det iaf Idol igen och det är väl det jag ser fram emot. Mamma skulle titta in oxå. Tror faktiskt hon skulle ha lite mat med sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback