I've got selectiv memory, when it comes to you.

Vilken härlig dag! Började med att sova ut tills pappa ringde hem och väckte mig endast för att komma på att han ringt fel. Bra där. Sen gick jag ut och solade. Billy satt vid min sida nästan hela tiden. Han tröttnade efter ett tag. Jag skulle kunnat sitta där hela dagen! Men farmor bjöd på middag vid halv två. Fläskpannkaka med rivna morötter och lingonsylt. Väldigt gott! Hade klarat mig utan lingonsylten men man kan ju inte vara ohyffsad, så jag tog lite ändå. Sen berättade hon att hon hade blivit lurad av Svenssons guld i Huskvarna. Fulingar.
 

Dagisbarnen här utanför min lägenhet är så himla roliga ibland när dom leker. Jag hör ju dom ganska väl när fönstret är öppet. Idag lekte dom i ett skjul, typ 7-8 stycken.
- Skynda nu, vi måste städa golvet oxå!
- Men dom kommer inte förrän kl sju!!!
- Klockan är faktiskt halv sju.. (Klockan var egentligen bara 16)
- Vi måste städa så vi kan dansa på golvet, är maten klar än?
Tillslut hör man en tjej skrika med väldigt gäll och hög röst:
- Skyyyyyyynda er nu dååååååå!

Haha. Jag antar att dom skulle ha gäster i skjulet på gården?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

klart den är snygg! den är ju min.

eller ja, jag tycker den är snygg iaf. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback