Nya inköp!

Oh vad det är roligt att handla grejer! Men nu får jag inte köpa mer förrän på fredag för då är det lön.
Gårdagens köp bestod av:
4 rosa lådor
2 växter
1 korv+godissnören
Svart decorplast

Och dagens bestod av:
1 itusågat hyllplan
5 konsoller
Skruv....
Kantband
1 muffinsask
1 hjärtformad krokrad
1 disktrasa med hjärta på
2 fjärilsmagneter (de 4 nedersta raderna från
Honey I'm Home här på Tooooopa)

Jag tror att det kommer bli toppenbra tillslut på min toalett. Bara hyllorna håller haha. Det kan gå lite hur som helst. Men ja, värt att försöka!
Nu kommer Lilja om en liten stund. Sen Fredrik. Efter det ska jag och K ut till Baggis en sväng. Jag måste tvätta och stryka på dom där kantbanden på hyllorna. Om pappa är hemma ska han få byta ett däck på bilen oxå. Fast han är nog inte det.. Typiskt. Alltid ska det vara nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback