Flitig, minsann!

Jajjemensan här fixas det och donas. Alla julklappar är klara! Okej, ja nästan. Har bara pappsens kvar, men jag vet vad jag ska köpa så det är nästintill klart tycker jag. Det är väl ganska bra jobbat? Det är ju trots allt 2½ vecka kvar till tomten kommer..
Igår såg vi på Polarexpressen. Har inte sett det innan och jag måste säga att den var lagom spännande, men den gav en riktig julkänsla och det är väl just lite känsla som behövs nu. Snön har vi ju inte sett så mycket av här i Jönnet än och den verkar inte komma än heller för den delen.

Jag har gett mig själv lite julklappar oxå. Fixat på bilen. Nya vinterdäck och ny framruta! Så nu kör jag säkert och ser ut som aldrig förr. Igår när jag hämtade bilen så kändes det som att det inte var nån ruta där för den var så ren haha. Det var bara vinden som fattades :P

Jag har även planterat min första blomma och bakat makroner. Det är mycket nytt som händer nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback