A few days..

Varför säger ingen nånsin till mig Take a few days off, do what you need to do. Inte för att jag egentligen skulle behöva höra det men dom som säger det i serierna ser alltid ut att förstå precis vad ledighetsmannen tänker. Dom är så synkade på nåt kostigt sätt. Sen är det ju en serie förstås, det förstår jag. Ibland vore det ju skönt om livet var som en serie. Kanske om man kunde kolla på det från distans ett tag? Nej, jag vet inte. Men på tal om lite lediga dagar så frågade jag om mina semesterdagar. Troligtvis var det inga problem att vara ledig över Hultsfred + att jag oxå får betald semester! Troligtvis. Allt är mycket diffust, men om jag får det så är det faktiskt första gången haha.

Jag har ju faktiskt glömt att outa min lugg här. Personligen tycker jag den är väldigt bra och snygg. Lagom lång och lagom tjock! Jag har även fått höra att att den är fin. Men en lugg har alltid fått mig att känna mig som en barnunge. Det är två saker jag förknippar med barn, lugg och skor med karborreband. Därför har jag lite svårt för båda. Men lugg har jag ju trivs i innan, när jag var ljushårig. Men det där med skorna, det går inte. Jag köpte ett par en gång. Jag änvände dom typ två gånger, sen fick dom stå i garderoben. Bra där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback