I am the ultimate high.

Nu jävlar är 2009 igång. Bara en månad försent men vem bryr sig egentligen. Det var ju tur att jag bestämde mig för att tag i mitt liv nån gång. I några veckor har jag hållt på med en diet. Helt ok. Gick ner 4kg på två veckor men min mage, som inte är som alla andras riktigt, gick inte med på det här så jag fick sluta. Nu har jag istället gjort matschema så jag vet vad jag ska äta varje dag och inte äter nåt onödigt. Det kanske inte är världens mest nyttiga mat men meningen är väl att jag ska sluta småäta, och än så länge går det skitbra! Jag är nöjd :) Igår tex bakade jag chokladmuffins, smakade en till kvällsmaten, resten har jag frusit in. När hände det senast!?
Till råga på allt så ska jag åka och träna om en stund. Men först ska jag diska och sen åka en sväng till Ikea. Mitt köksfönster är kris. Ska härmapa Emma lite och köpa stora ljus. Jag tror att det kan bli fint. Hoppas det iaf!

Jag brukar inte äta kyckling men det här var jättegott!
Yogurtmarinerad kycklingfilé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback