Laddissssch!

I helgen ska jag fira årets största kärleksdag med en fin vän. Gör inte alla singlar det nuförtiden, istället för att sitta hemma och tycka synd om sig själva (som jag tänkte göra från början.....) Nella och jag ska fira som aldrig förr genom att vara ordentligt onyktra tror jag vi hade tänkt haha. Och kanske, om vi orkar, gå och se I'm from Barcelona. Ikväll ska vi spela biljard med Linnéa och hennes kille. Det blir nog jättetrevligt! Sen att jag inte är så jäkla haj på det är ju en annan sak..

Igår, äntligen, fick jag mitt hår färgat och resultatet blev mycket bra! Det tog ganska lång tid och jag blev så trött på slutet. Hoppas inte jag blev för otrevlig bara. Men Tack för att du ställde upp!
 
Nu ska jag packa och satsa lite på mitt utseende. Det känns som att det behövs efter att ha gått rätt upp från sängen. Ha en trevlig kärleksdag allihop. Ses.

Kommentarer
Postat av: Johan

Men kattis...Helt otroligt!!! jag hittade dig här..hahaha va go du är..hej hopp

2009-02-14 @ 17:45:06
Postat av: Katrine

Meeeeen Johan för fan haha. Aldrig får jag vara ifred :P

2009-02-15 @ 14:14:49
Postat av: Anonym

johan vem?! jag fattar inget.

2009-02-18 @ 00:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback