Lycka!

Erik har fixat min dator så att den går mycket fortare och inte låter längre. Tydligen hade jag mycket skit på den som tog upp massa plats. 11gb skit, för att vara exakt. Oj då. Jaa, tur att man känner bra killar som kan sånt här med datorer! Själv är jag helt lost när det gäller teknik. Ändå tycker min familj att jag är bra på sånt. Då kan ni ju tänka er hur bra dom är... ;)
Idag är det tydligen Semeldagen/semledagen, jag vet inte hur det stavas. Hemmabakade semlor är ju helt ok ändå. Men såna man köper, det är veeerkligen mycket av både grädde och mandelmassa i. Jag som inte är ett stort fan av nåt av det så hoppar jag hellre över. Man borde ju fira kanelbullens dag oftare istället. Mycket godare!

Vad händer idag? Jag ska träna iaf. Vet inte riktigt när bara. Antingen gå till gymmet nu eller gå på KiBox kl 20. Med tanke på att jag börjar jobba 6.45 imon så vet jag inte om jag är så sugen på att träna mellan 20-21. Man är ju lite uppe i varv efter det. Men som sagt, får se lite. Jag ska köpa skor idag oxå! Och mascara, och spray.. Kanske sola med. Det är skönt.
Det är mycket köpa nu. Igår köpte jag en extern hårddisk, vilket jag har pratat om länge att göra men att det aldrig blivit av. Nu är det gjort. Jag köpte även Pink biljetter till mig och Myris. Vi fick ganska bra sittplatser, sa jag det?? Sjukt kul att gå på henne igen faktiskt. Vi va ju på henne för 3 år sen va? Då såg vi ut såhär:

För min egen del kan jag nog vara glad att tiderna förändras haha. Vi får se i november hur vi ser ut då. Kan bli spännande. Det är ungefär samtidigt som My fyller som vi ska gå på konserten. Det kan bli en braa helg. Igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha hur fan ser jag ut?!

2009-02-24 @ 18:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback