She's my heroin.

Har haft en sjukt galen och rolig helg. Tyvärr kan jag inte berätta allt, för jag minns inte riktigt alla detaljer. Vilket förvisso inte alltid behöver vara dåligt.... Men jag är flera erfarenheter "rikare" och jag har breddat min "kultur"-syn(?) haha. Men som sagt. Mestadels är redan ett suddigt minne. Ibland är en kamera bra att ha!


When you feeling fired up
I'll fire with you
If you had to lie a little
I'll let it be true
When you get low I'll, get lower than you
When you've had enough I'll had it
much more than you knew

Ne, nu är det dags att ta tag i sitt liv igen. Snart ska jag åka till jobbet sen är jag ledig i två dagar, jobba en, ledig en och sen jobba helgen. Spännande schema va? Imon ska jag ta en spruta mot Hepatitsjukdomarna och på onsdag ska vi fira Mammie. Lugn och skön vecka jag har framför mig.

Kommentarer
Postat av: myris

du jag satt faktiskt och tänkte idag. hur kom vi från festen till utestället i lördags? jag förstår inte nåt.

2009-02-02 @ 22:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback