Uppdateringar.

Då jag inte har pyntat om sen jul så tyckte jag att det var dags nu i min lilla lya. Till mitt försvar kan jag ju tillägga att jag inte hade sådär jävla mycket pynt till att börja med. Det är inget för mig helt enkelt. Men det blev bättre iaf, kan jag tycka.
Har även lyckats få upp den superfina tavlan jag fick av Emma. Tack! Jag är riktigt nöjd och nu ska Bella o jag försöka sätta ihop ett nattduksbord i liknande färger. Bella är ju bra på sånt där så jag kommer nog mest titta på haha. Jag kan ju iaf säga att jag va där :P
Igår vaknade jag helt av mig själv vid halv tio, vilken öerraskning. Det hade jag inte väntat mig. Så jag kravlade upp ur sängen och bestämde mig för att gå på stan. Dumt beslut. Pengarna rök som aldrig förr. Eller det har varit värre... Men faktiskt, tänkte jag köpa nya träningsdojjer men Mange var på möte så det blev inga. Jag sträcker ju inte fram mina fötter till nån främling, nooo way. Men det blev en klocka, ett par strumbyxor, ett par leggings (dom går åt som smör för mig), ett läppstift, nässpray och allergitabletter och en bh i silicon utan band. Jag har alltid tyckt att de verkar läskiga men den var ganska skön!
Idag var det lite värre att gå upp.....

Före:
 
Efter + nya tavlan:
   

Och mitt nya röda läppstift bara för att :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

shiiit va snygg jag va i den ramen kompis! hahaha.

2009-02-11 @ 20:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback