Vad är det här? Vad äääär det här??

Jag och Sofie var inne i en kinesisk affär innan och det ända som kom ur hennes mun var hela tiden Vad är det här? Vad är det häääär!? Nemen vad är det här?? Haha. Innan dess åt vi buffé på Chili Tai, om det nu stavas så, och det var jättegott. Jag fick i mig allt på tallriken för en gångs skull. Sedan gjorde vi stan på Torpa. (Sen vi sov uppe hos Mattin i Sthlm och han sa att vi vaknade upp på Tooooorpa den dagen, så har jag bara hört hur han säger det i huvudet varenda gång jag ska säga Torpa!) Jag köpte på mig några guldljus och ett mumsigt te som hette Björng. 13, från Honey I'm Home, min nya favoritbutik. Sen sprang jag in på Willys och köpte cashewnötter, som råkar vara min nya drog. Vad skönt att äntlgen vara beroende av nåt nyttigt!

Ikväll har jag även lyckats yoga för första gången. Det var helt ok ändå. Det är nog roligare när man gjort det några gånger. Idag kunde jag bara tänka på hur löjlig jag måste sett ut! Imon tänkte jag gymma och sen kanske gå på nåt pass på fredag igen. Får ju passa på när jag är ändå är ledig och inte har nåt annat att göra..

Har ni sett McDondalds nya reklam? Haha. Let's keep it top secret. The kids are soo ehm, kinkiga när det gäller nåt nytt!

Edit (4 timmar senare): de säger visst nyttigt i reklamen. Inte nytt. My bad. Ok my? :P

Kommentarer
Postat av: my "lilla menyn med cheese" westerlund

de säger väl inte nåt nytt?! nyttigt säger de väl. det är ju det det handlar om. now available enligt tallriksmodellen. tror jag ska äta happy meal enligt tallriksmodellen imorgon faktiskt. haha. och dricka mjölk för då får man ett sugrör som ser ut som ett skelett. tjooohoo. :D

2009-02-18 @ 00:07:52
Postat av: Anonym

jag kan mitt mc donald's ;)

2009-02-18 @ 00:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback