Vad?

Jag är tom. Har inget att skriva, inget att säga. För mycket att tänka. Jag förstår inte så mycket av den här dåliga filmen om mitt liv. Är jag huvudrollen? Vad ska hända sen. Ska det ta slut nån gång. Ska jag alltid behöva tänka tillbaka när Om du bara vill och För bra för att vara sant spelas. Ska jag alltid förknippa mina musikminnen med dom. Dom som har satt både bra och dåliga avtryck i mig. Och är det nåt jag gillar, så är det ju att lyssna på musik. Uppleva den. Skapa nya minnen till. Det finns en hatkärlek mellan mig och flera låtar. Dock tror jag inte de känner likadant. Och visst vet jag, mycket väl, att det är jag själv som gräver mig ner i skiten. Men på nåt sätt så gillar jag att vara lite småsmutsig.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback