090105

Nu är jag hemma igen efter Sthlm. Sjukt nöjd med resan. Det var lagom slappt och lagom mycket fest. Kanske lite för mycket fest för min lever men men. Så nu är vardagen tillbaka och jobbet väntar. Börjar det här året med att bara jobba två-tre dagar i veckan. Känns lite segt faktiskt men det kanske behövs. Det är alltså det som väntar nu ett tag framöver. Jobba-slappa, jobba-slappa, jobba-slappa. Fast den 29 är jag förhoppningsvis tillbaka i Sthlm igen och det är ju faktiskt inte så lång tid kvar. Då ska vi hälsa på Ant-Bodyart igen. Och gå på Backyard! Nice.


Kommentarer
Postat av: Daniel

festa måste vi alla ibland!

Postat av: Anonym

jag gick till bikbok och hittade den där skjortan som jag hade tittat på innan. kanon ju. nu är jag dock pank. haha.

2009-01-05 @ 15:34:05
Postat av: E

GRYMT snygg header du har

2009-01-06 @ 16:17:04
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback