090118

Jag drömde en sån konstig dröm inatt! Det var säkert för att jag var lite påverkad av alkoholhaltiga drycker som den var så skum. Det var att jag stod och jobbade som vanligt i kassan, det ringer och jag svarar. Då är det VD:n för hela företaget som ringer och säger att jag måste gå in på internet och ändra mitt senaste blogginlägg för det var inte passande. Vad hade jag skrivit om? Jo! Niklas Whalgrens insatts i Let's Dance haha. Och jag hade kallat hans rumpa för bum-bum..... Vad är det för nåt?! Ja jag säger då det. Sen vaknade jag av att My låg och trängde in mig i väggen. I min egna säng! Tack där ja :P

Igår var det himla trevligt måste jag säga. Synd att kussen inte kom in på O'Learys bara. Ibland förstår jag inte hur dom tänker riktigt. Det svämmade ju nästan över med 89:or där inne sen. Men som alltid är det bäst att inte säga emot. Det slutade ändå med att vi tre hamnade här hemma sen.

Nu ska jag ladda om batterierna till Sthlm. Backyard + My&Nore + Snygga piercing killen + Debaser here I come!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback