Fortsättningen på mitt nyttiga liv..



Japp. Idag har jag lagat mat. Guldstjärna till mig. Det blev, faktiskt, jättegod köttfärssås och spagetti. Fullkornsspagetti! Inte det godaste men ja.. Sen hade jag lite broccoli över sen den där gräsdrinken så jag kokade det oxå. Det är ju så gott! Till råga på allt har jag bestämt mig för att dricka minst ett glas mjölk om dagen. Det märks på mina naglar att jag slarvar med det.

Snart kommer Louise och Calla hit. Vi ska klippa och färga L:s hår. Vi ska även testa och göra en blåbärssmoothie, typ. Den skulle vara fruktansvärt bra för hyn iaf. Det behöver jag just nu. Jag ser ut som en gammal dammtrasa känns det som. Blek som bara den, och sola får jag ju inte. Undrar om den riktigt solen räknas oxå..

Kommentarer
Postat av: Daniel

Oj bjuder du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback