Gammal?

Nu är jag så pass gammal att jag får rabatt på mina p-piller haha. Jag hade ätit dom så länge tydligen. Barnmorskan läxade upp mig om att röka det är minsann farligt, en vinflaska är en kaloribomb, min vikt var "inte så farlig ändå", och att ha oskyddat sex är livsfarligt - man kan dö!! Sa hon med en skräck i rösten, sen gav hon mig tre kondomer haha. Jag kände lite grann att jag visste redan det här, jag är ju ändå en kvinna i mina bästa år!

Jag har hunnit med en stund på stan idag. Var så duktig att jag gick in. Efter en stund på stan och köp av småsaker så hämtade jag ut våra Backyard biljetter. Sen tog jag faktiskt bussen hem för jag kände att klockan blev lite mycket. Nu ska jag råstäda och sen duscha. Och ta en milkshake! Yummie....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback