To do, to do, to dooo!

Det är så mycket att göra hela tiden och jag orkar inte ta tag i nånting. Jag fick ju tummen ur och handlade idag iaf. Slutsumman hamnade på "ynka" 560:- ..... Jag borde börja handla på nåt billigare ställe. My hade en jättebra i Sthlm men jag kan ju inte åka ända dit bara för att handla mat haha. Det blir ju lite dyrt i längden + att maten hinner förstöras på hemvägen.. Aj då.

Innan dagen är slut ska jag har hunnit med att laga mat och matlådor, städa, unna mig själv ett bubbelbad, packa upp. Hur mycket av det här kommer jag att göra idag? Jag är ju dessutom ledig imon så det kanske inte är sån super press.

Idag har jag varit i Baggis och umgåtts med mina systrar, kusin, och systers vänner. Himla trevligt! E & S bjöd på korv med bröd vid en eld vid Göla och sen hade Jossis med sig chokladbollar. Hur gott som helst! Sen var vi ute och gick i typ 40min, det nyttigaste jag gjort på länge. Efter det gick vi upp till Ida, Mange och barnen. Vincent stod i mitt knä och slängde sig bakåt, mitt på min näsa.. Nej, alltså, det gjorde inte alls ont! Eller hur.. Och jag råkade smälla till mig själv på näsan i morse också. Väldigt lyckat av mig.

Nej som sagt, jag har lite att göra nu! Ha en trevlig kväll..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback