1 månad för sent.

Ibland lever livet rövare med en. Ibland händer ingenting. Ibland händer allting. Jag tror jag är lite för allvarlig för mitt eget bästa, men just nu, i denna minut, är jag översvämmad av saknadskänslor. My kommer som tur är hem imon, efter att bara ha varit borta en vecka. En vecka för mycket! Kristoffer kommer hem om fem veckor. Fem veckor som tar alldeles för lång tid! En vecka har gått, tre veckor kvar tills jag åker till Sthlm. Att tänka på tiden ger mig huvudvärk.

Innan fem veckor har gått så ska jag hinna med att jobba, åka till Falkenberg, fira midsommar (nånstans) och åka till Hultsfred. Årets Hultsfred kommer bli great. My, jag, Nella, Carro & hennes vän. Hasse kommer känna sig nöjd med så många tjejer omkring sig.

En konstig grej hände mig. Jag hade inbrott i bilen inatt, men jag vet inte om det kan klassas som inbrott när dom inte stjäl nånting. Dom hade varit inne i bilen, rotat runt, lämnat den stökig, stängt dörren och gått. Ok?! Snälla Herr Tjuv, berätta hur du tänkte nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback