Jag finner inga ord..

Det är ofattbart. Det går inte att ta in riktigt. Jag finner inga ord som låter bra, som på nåt sätt skulle hjälpa.

Jag känner inte dessa tjejer så jättebra. Den ena har jag träffat kanske två gånger, den andra några fler. Jag fick uppfattningen om dem att de var snälla, underbara på alla sätt. Ibland är livet orättvist. Och jag har gråtit, igår var jag arg, sen grät jag ännu mer. Men att se fina Sophie ta emot beskedet, att falla ihop totalt, att förlora två av sina bästa vänner. Det gjorde ont i mig. Att veta att hon kommer ha det tufft ett tag framöver och se henne kämpa med detta, det kommer vara svårt, men Sophie, jag finns här. Säg bara till. Och jag vet att många andra finns för dig också. Du är en stark tjej och tillsammans klarar vi det här! Mina tankar går till dig, din familj, deras familj och deras vänner.

Emmeli Green
Theresia Johansson
Vila i frid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback