She spoke with a voice that disrupted the sky.

Jag är kär! Och nu kommer ni tänka "äntligen säger hon det, finally har det hänt henne oxå", men icke. Där har ni fel, för jag tror ni tänker på min verkliga man. Ha. Jag tänker på Rob Pattinson a.k.a Edward Cullen i Twilight. Fy fan vilken kille. Tänk om han är likadan i verkliga livet. Men det är bara på skoj. Däremot är jag riktigt nerkärad i hans låt. Ohh.


Faktiskt längtar jag till tvåan kommer i höst. Jag har redan tjyvläst lite om den. Jag har ju inte läst böckerna, så det kanske jag hinner göra tills dess? En annan film jag längtar till är Tim Burtons version av Alice i underlandet. Den kan bli sjuk. Den kommer oxå inte ut förrän 2010..


Jag har en oro i mig som jag inte riktigt vet vad den betyder. Rastlös på ett sätt, utan ork att göra något. Låter väldigt logiskt. Nu har jag lite att se fram emot iaf. Ullared med familjen på lördag. Kanske tattoomässa i Gbg, mindre troligt dock. Gå på bilmässan nästa helg. Hälsa på Nella helgen v. 17! Och tiden rusar fram och Hultsfred är egentligen inte så långt borta.

Jag är så fruktansvärt sugen på att tatuera mig igen. En text på foten. Bokstäver på handleden. En svala på ryggen. Ge mig något! Den på ryggen kommer jag aldrig våga göra så den kan jag ju glömma i princip. Men på foten och handleden. Jag vill gärna göra dom nu på en gång. Nån som ställer upp och målar lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback