TGIF!

Thank god it's friday!

Mrs Kalmar gick härifrån för en stund sen. Han är himla rolig faktiskt haha. Sen att han spär på det med en sjuk dialekt gör ju inte saken lättare :)
Så resten av dagen ser ut som så att det blir en ridtur lite senare på Izzy. Louise ska gå med Calla. Bra, motion är alltid bra. Surt att det kom snö igår igen bara. På förmiddag vår, på kvällen vinter. Det är ju inte konstigt att man blir förvirrad! Så det blir mysbyxorna på sen och upp till stallet. Måste även förbi Bagg en sväng för jag ska tvätta jobbyxorna för andra gången den här veckan. Eftersom jag inte visste det innan så har jag nu fått veta att jag inte tål mjuk/sköljmedel. Kliar skönt på benen. Så jaa, en snabbis till jobbet oxå då och hämta dem.
Ikväll blir det myspys med finingMy. Vi ska äta nåt gott, kolla på film, kanske äta ostpopcorn men framförallt ska vi äta godiiiis! Eller?! Det tycker jag vi är värda iaf. Men nu måste jag nog städa lite. Det ser ut som kriget här, som vanligt.. Usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback