Värk i armen..

Jag vaknade imorse av att ha fruktansvärt ont i armen. Om det beror på att det känns som att jag har en nerv i kläm eller att jag var på promenad igår med systrarna, Aalex, Calla och Lubbe vet jag inte. På hemvägen gick jag iaf med Lubbe. Han är liten, men stark! Haha, de där små benen alltså, är starkare än man tror. Egentligen var det nog han som gick med mig. Som alltid när jag är ute och går med hanhundar. Bra jobbat.


Den här veckan har varit blandad. Både jobbig, tråkig och sorgsen men också glad, rolig och jaa.. Bra. Det har varit otroligt blandade känslor.
I tisdags var jag och finingen på picknick. Som den otroliga bakmamma jag är så hade jag shoppat loss på Willys och hade med mig både det ena och det andra. Det var trevligt att bara sitta och reflektera över saker. Försöka påminna sig om att livet går vidare också. Att allt inte kan stanna upp. Självklart ska man minnas, men på ett bra sätt! Jag tycker vi lyckades ganska bra ändå.
I onsdags hade jag besök. Det var mysigt :)
Igår så styrde jag ju bilen mot Huskvarna för att gå på promenad. Trevligt trevligt. Alla ska med! Och ikväll så ska jag jobba till 20.15 sen hem till Baggis. Börjar jobba vid ca 14 idag. Bestämde jag själv.. Det var ingen panik sa dom.

Det är ok Sophie. Ring mig om det är nånting du vill prata om. Vad som helst!

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Gäller det bara fyrbenta hanhundar eller tvåbenta också? ;)

2009-03-06 @ 23:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback