Yeah, because I miss you!

Och jag har så jävla surt. Inte trött alls och det är typ en timme sen my åkte. Vad är det för fel när man inte kan sova nu då? Sockerkick gissar jag på!
Jag förde över veckans (än så länge) bilder på mobilen. Här kommer dom, i brist på annat.

I måndags hämtade jag ut mitt paket på posten. Kläderna från Forever21 hade kommit och jaa, som synes blev jag otroligt glad och var tvungen att prova allt så fort jag kom innanför dörren. Allt passade! Ok, det ena linnet är lite tight men efter några veckor till på gymmet så ska nog det vara ordnat!


Jag har haft sjuk mensvärk hela veckan lång och mitt sista rosa piller rök i tisdags! Jag har tyckt riktigt synd om mig själv för det här. Dels för att jag har haft så ont, Gargamel-i-sammarbete-med-Onda Häxan-ont, och dels för att mina rosa piller inte ligger i lådan och glänser längre haha.


Senare på tisdagen råkade jag gå in på A6. Tänkte jag skulle köpa en ny bh för jag har ingen som man kan ändra banden på. Meeeen jag hittade ingen jag ens kunde tänka mig skulle vara snygg eller bekväm så det blev ett par nya skor istället från DNA. Att rekomendera! Jag hoppas att dessa kommer bli en favorit för mig i sommar för jag tycker de är sjukt snygga nu..


Och idag var det ju då stallet. Alla sjyssta modebloggare visar dagens snyggaste outfit, jag visar dagens stalloutfit! Tidningen Ridsport kommer ringa mig, jag känner det på mig. Haha. Nej då. På med slitna kläder och upp till stallet. Kände på hur det var att mocka igen. Puuh. Sen var vi ute och red. Fölis var större än vad jag mindes henne när jag väl skulle hoppa upp. Det fanns en pall att stå på som tur var. Men det var kul! Skönt att komma ut i friska luften och skönt att rida lite. Men jag känner redan av värken i rumpan! Nice. Not.

Nu ska jag försöka ge mig på att sova. Det blir Kent som nattmusik idag igen. Det funkar alltid.
Har ni inte lyssnat på Adiam Dymot - Miss you än, så gör det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback